Branding en vermarkting van het stuwkracht concept in opdracht van Combi Outboards B.V.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Branding en vermarkting van het stuwkracht concept in opdracht van Combi Outboards B.V.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In opdracht van Combi Outboards B.V. mocht ik een nieuw concept in de markt zetten met bijhorende branding. Dit bedrijf produceert elektromotoren sinds 1979 die achter en / of in boten / sloepen kunnen worden gebruikt. Net zoals Philips licht verkoopt in plaats van lampen willen zij stuwkracht gaan verkopen in plaats van losse elektromotoren met bijbehorende accu, GPS systeem en service. Aan mij de taak om hierbij een passend concept te vinden welke ik kon uitwerken in bijbehorende middelen om zo de doelgroep te bereiken en hierin te interesseren.
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Communication & Multimedia Design |
Afdeling | Academie ICT & Creative Technologies |
Datum | 2019-03-26 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |