Van moeten naar willen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Van moeten naar willen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Betreft een onderzoek in het kader van de motivatie van kinderen in relatie tot gepersonaliseerd leren. De vraag of gepersonaliseerd teren de motivatie van de kinderen verhoogt staat centraal. Een belangrijke pijler is de 5elf Determination Theory van Ryan en Deci.
Datum | 2018-07-09 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |