Effectieve gedragsregistraties
Ten behoeve van Positive Behaviour SupportWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Effectieve gedragsregistraties
Ten behoeve van Positive Behaviour SupportWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Positive Behaviour Support, of PBS, is een methode om gedrag van leerlingen binnen het onderwijs positief te beïnvloeden. Om hier verbeteringen in aan te brengen is het van belang om het gedrag te registreren. Dit onderzoek richt zich op deze registraties en geeft antwoord op de vraag: Op welke manier kunnen leerkrachten met minimale inspanning input leveren in SWIS?
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Opleiding tot Leraar Basisonderwijs |
Afdeling | Academie Primair Onderwijs |
Jaar | 2018 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |