De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Kwaliteit aan het Spui

Dienstenkwaliteit van Theater aan het Spui

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Kwaliteit aan het Spui

Dienstenkwaliteit van Theater aan het Spui

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Theater aan het Spui heeft in vergelijking met andere grote theaters, een klein marketingbudget. Verschillende onderzoeken stellen dat een klein marketing budget het beste ingezet kan worden op het vergroten van herhaalbezoeken en loyaliteit.

Het doel van dit onderzoek is om erachter te komen hoe de dienstenkwaliteit van Theater aan het Spui ervaren wordt door de bestaande bezoekers. Hiermee kan het theater kijken in hoeverre haar bezoekers tevreden zijn, om vervolgens de loyaliteit te kunnen verhogen en de herhaalbezoeken te stimuleren. Dit is onderzocht aan de hand van Het Hiërarchische model en de Net Promotor Score

OrganisatieNHL Stenden Hogeschool
OpleidingLeisure Management
AfdelingAcademie Leisure & Tourism
PartnerTheater aan het Spui
Datum2017-10-04
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk