Kerndoelen in het taalonderwijs
een vergelijking tussen twee scholenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Kerndoelen in het taalonderwijs
een vergelijking tussen twee scholenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het onderzoek brengt in kaart in hoeverre en in welke mate er wordt voldaan aan de richtlijnen van de kerndoelen voor taal. Er is een vergelijking gemaakt tussen een reguliere school en een Jenaplanschool; beide groep 6. Voor beide scholen zijn aanbevelingen gegeven voor verbetering
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |