Content is still king, but content strategy is queen
understanding message strategies and content preferencesWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Content is still king, but content strategy is queen
understanding message strategies and content preferencesWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
This bachelor thesis is about the variables and factors to consider when designing a content strategy
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Media & Entertainment Management |
Afdeling | Academie Communication & Creative Business |
Partner | EXOSUS |
Datum | 2017-11-27 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |