Blog in de klas
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Blog in de klas
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek is gericht op het aanbieden van instructievideo’s via een weblog. Er is onderzocht of ‘flipping the classroom’ mogelijk is op een basisschool en hoe door middel van ICT een leeromgeving kan worden gecreëerd op een basisschool. Via een weblog konden de leerlingen leren voor taal, rekenen en spelling.
Datum | 2014-01-10 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |