De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

'Dat kan beter, ja...' : Webcare en het voorkomen van reputatieschade

'Dat kan beter, ja...' : Webcare en het voorkomen van reputatieschade

Samenvatting

Klanten uiten op social media steeds vaker hun ongenoegen over de diensten of producten die bedrijven aanbieden. Het effect op de reputatie van uw organisatie kan desastreus zijn, zeker wanneer u niet, of op de verkeerde manier, reageert. Tegelijkertijd kan één positieve recensie van een klant op een sociaal medium, zoals bijvoorbeeld een reviewsite, direct leiden tot een stijgende verkoop van de dienst of het product waar de recensie over gaat.

OrganisatieHogeschool van Arnhem en Nijmegen
LectoraatHuman Communication Development
Gepubliceerd inMarketing Rendement Pagina's: 4-5
Jaar2018
TypeArtikel
ISSN1570-1700
DOI20.500.12470/7
TaalOnbekend

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk