De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Generatie plastic

een onderzoek naar jongvolwassenen, communicatie en plastic zwerfafval op de Nederlandse stranden

Generatie plastic

een onderzoek naar jongvolwassenen, communicatie en plastic zwerfafval op de Nederlandse stranden

Samenvatting

De Nederlandse jongvolwassenen (18 tot 25 jaar oud) zijn niet specifiek een doelgroep van de Nederlandse NGO's op zee. Jongvolwassenen zijn een moeilijke doelgroep om mee te communiceren. Het is onduidelijk welke boodschappen en welke communicatiemiddelen door Nederlandse NGO's op zee gebruikt moeten worden om effectief met Nederlandse (18-25 jaar) te communiceren over problemen met plastic zwerfvuil op de Nederlandse stranden. Het doel van dit onderzoek is om de Nederlandse NGO's op zee een communicatieadvies geven, waarin duidelijk is welke boodschap en welke communicatiemiddelen deze NGO's kunnen gebruiken om effectiever te communiceren.

OrganisatieVan Hall Larenstein
AfdelingKust en Zee Management
Datum2019-04-04
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk