De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Customer-Driven Marketing Strategy

Customer-Driven Marketing Strategy for El Parador de Gijón- Restaurant 'Llar del Molín'

Customer-Driven Marketing Strategy

Customer-Driven Marketing Strategy for El Parador de Gijón- Restaurant 'Llar del Molín'

Samenvatting

The thesis is written for the four star hotel El Parador de Gijón, belonging to the national hotel chain Paradores in Spain. El Parador de Gijón faces financial loss during the winter months, this is why the thesis contributes to solving the problem by investigating how the hotel can increase its customer share during the winter months to increase its turnover. 

Trefwoorden
OrganisatieSaxion
OpleidingHoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs
Datum2015-06-01
TypeBachelor
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk