De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Wat stimuleert potentiële klanten tot boeken van incentive reizen?

Een marketingcommunicatieplan voor Bohemian Birds

Wat stimuleert potentiële klanten tot boeken van incentive reizen?

Een marketingcommunicatieplan voor Bohemian Birds

Samenvatting

De wensen en behoeften van personen die incentive reizen boeken zijn achterhaald. Omdat is gebleken dat stimuleren tot boeken van incentive reizen in drie verschillende fasen van de B2B buyer journey gebeurt, zijn complementaire adviezen geschreven om meer boekingen te genereren. Adviezen om bewustwording te creëren tijdens de awareness fase, adviezen om leads te genereren tijdens de consideration fase en adviezen om de potentiële klant te stimuleren tot een boeking tijdens de purchase fase. Middels een marketingcommunicatieplan is inzichtelijk gemaakt welke doelen bahaald kunnen worden, welke doelgroep benaderd kan worden, welke informatie een boodschap kan overbrengen, via welke marketingcommunicatie-middelen de en de implementatie van de werkzaamheden. Verder zijn de financiële consequenties die de verandering met zich meebrengt beschreven. Tot slot kan worden geconcludeerd dat het achterhalen van de wensen en behoeften van de customer journey (het proces nadat de aankoop heeft plaatsgevonden) een passend vervolgonderzoek is.
 
Veel leesplezier,
Harm Ligtenberg

Toon meer
OrganisatieSaxion
OpleidingHoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs
Datum2018-06-01
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk