De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Marketingplan voor de benadering van de Duitse markt

De Waagh Nijmegen

Marketingplan voor de benadering van de Duitse markt

De Waagh Nijmegen

Samenvatting

Dit thesiswerkstuk omvat een gericht marketingplan voor de benadering van de Duitse toeristische markt. Dit marketingplan is in opdracht van De Waagh te Nijmegen geschreven. In het onderzoek zijn allereerst de wensen en behoeften van de Duitse consument ten aanzien van een restaurantbezoek onderzocht. Daarna is deze gewenste situatie vergeleken met het huidige marketingplan van De Waagh, om zo in kaart te kunnen brengen wat de verschillen en overeenkomsten zijn tussen deze twee aspecten. Deze conclusies dienden als leidraad voor de strategische keuzes die De Waagh door zou kunnen voeren om meer Duitse consumenten te genereren. 

Trefwoorden
OrganisatieSaxion
OpleidingHoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs
Datum2015-07-01
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk