De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De klantbeleving binnen Justbrands

De klant wil beleven

De klantbeleving binnen Justbrands

De klant wil beleven

Samenvatting

De concurrentie voor de retail is erg hoog, maar hoe weten de winkels hun hoofd boven het water te houden? Dit gebeurt voornamelijk door zich te onderscheiden. Ook de komst van de webwinkels maken het de retail winkels niet makkelijk. Ook ten opzichte van de webwinkels proberen de 'fysieke ' winkels zich te onderscheiden door waarde te geven aan de beleving van de klant die de winkel fysiek bezoekt. In dit verslag is te lezen hoe de klanten die Justbrands in Bataviastad bezochten de winkel hebben beleefd op 5 vlakken, namelijk: Sensorische beleving, Affectieve beleving, Cognitieve beleving, Fysieke beleving en op Relationele belvings vlak. Ook is er een meetinstrument gemaakt op basis van de theorie van Schmitt (1999).

OrganisatieSaxion
OpleidingToegepaste Psychologie
Datum2018-04-01
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk