PR2.0 Een Gouden Ei : broed jij ‘m uit?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
PR2.0 Een Gouden Ei : broed jij ‘m uit?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit onderzoek bekijk ik welke mogelijkheden de nieuwe media bieden voor PR. Uiteraard laat ik de beschouwingen op oude media niet buiten beeld. Belangrijke conclusie van mijn onderzoek is dat PR2.0 niet gaat over PR in de nieuwe media, maar juist een geïntegreerde aanpak is van PR in zowel oude als nieuwe media. Dit onderzoek beschrijft niet alleen de aanpak van PR2.0 maar bevat ook een kwalitatieve meetmethode voor PR2.0. In deze meetmethode staat de relatie tussen een medium en de doelgroep centraal. Een optimaal bereik van je doelgroep betekent automatisch een groot effect van je publiciteit.

Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Communicatie |
Instituut | Academie Journalistiek & Communicatie |
Datum | 2010-09-28 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Nederlands |