De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

PR2.0 Een Gouden Ei : broed jij ‘m uit?

Rechten: Alle rechten voorbehouden

PR2.0 Een Gouden Ei : broed jij ‘m uit?

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In dit onderzoek bekijk ik welke mogelijkheden de nieuwe media bieden voor PR. Uiteraard laat ik de beschouwingen op oude media niet buiten beeld. Belangrijke conclusie van mijn onderzoek is dat PR2.0 niet gaat over PR in de nieuwe media, maar juist een geïntegreerde aanpak is van PR in zowel oude als nieuwe media. Dit onderzoek beschrijft niet alleen de aanpak van PR2.0 maar bevat ook een kwalitatieve meetmethode voor PR2.0. In deze meetmethode staat de relatie tussen een medium en de doelgroep centraal. Een optimaal bereik van je doelgroep betekent automatisch een groot effect van je publiciteit.

OrganisatieChristelijke Hogeschool Ede
OpleidingCommunicatie
InstituutAcademie Journalistiek & Communicatie
Gepubliceerd in
Datum2010-09-28
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk