Coaching met een gouden randje : Hoe coaching ingericht kan worden binnen de toekomstige HQ school
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Coaching met een gouden randje : Hoe coaching ingericht kan worden binnen de toekomstige HQ school
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In deze scriptie is antwoord gegeven op de vraag: hoe kan de coaching op de HQ school ingericht worden? Daarbij is gebruik gemaakt van organisatorische modellen, maar ook inhoudelijk weergegeven hoe de relatie tussen coach en coachee vormgegeven kan worden. De HQ school heeft een bijzondere manier van werken waarbij geloofsbeleving een hele belangrijke plaats in neemt.

Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Maatschappelijk Werk & Dienstverlening |
Afdeling | Academie Sociale Studies |
Datum | 2011-07-22 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |