Kansenongelijkheid
Een onderzoek naar het creëren van bewustwording op kansenongelijkheidWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Kansenongelijkheid
Een onderzoek naar het creëren van bewustwording op kansenongelijkheidWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In hoeverre zijn de leerkrachten van de bovenbouw van CNS De Triangel zich bewust van kansenongelijkheid wat betreft differentiatie in convergente en divergente niveaugroepen? Binnen dit onderzoek wordt gekeken naar punten die van invloed kunnen zijn op kansenongelijkheid. Hierbij is het doel bewustwording te creëren bij de leerkrachten van CNS de Triangel. Er is daarvoor in dit onderzoek een vragenlijst afgenomen bij de leerlingen en bij de leerkrachten en er is geobserveerd op differentiatie in het geven van aandacht, feedback of hulp. Dit alles in nauwe aansluiting op het theoretisch kader.
Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Leraar Basisonderwijs |
Partner | CNS De Triangel |
Datum | 2022-05 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |