@2 2.0
Een onderzoek naar de vormgeving van adaptief en zelfstandig leren op de Guido de Bres in ArnhemWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
@2 2.0
Een onderzoek naar de vormgeving van adaptief en zelfstandig leren op de Guido de Bres in ArnhemWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek biedt handvatten aan docenten om lesstof voor leerlingen zo vorm te geven dat het meer adaptief wordt. Leerlingen worden uitgedaagd om zelfstandig op hun niveau aan de slag te gaan.
Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Leraar Godsdienst/Levensbeschouwing |
Partner | Guido de Bres, Arnhem |
Jaar | 2016 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |