Leren door ervaring
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Leren door ervaring
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek geeft antwoord op de vraag hoe kan de effectiviteit worden aangetoond van ervaringsgericht leren binnen Top-Rope, met jongens in de leeftijdscategorie 8-18 jaar, met sociaal-emotionele problemen of psychiatrische problematiek. Uit dit onderzoek blijkt hoe complex het is om deze interventie evidence based te krijgen.

Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Sociaal Pedagogische Hulpverlening |
Instituut | Academie Sociale Studies |
Jaar | 2012 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Nederlands |