De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Onderzoek naar het effect van cadeautjes toevoegen bij tijdschriften : Onderdeel van het overkoepelende afstudeerproject Voet tussen de Deur van de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ)

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Onderzoek naar het effect van cadeautjes toevoegen bij tijdschriften : Onderdeel van het overkoepelende afstudeerproject Voet tussen de Deur van de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ)

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Deze scriptie gaat over het effect van een cadeautje toevoegen bij tijdschriften. Waarom en met welk doel worden deze presentjes toegevoegd en wat levert het de bladen op. Voor deze scriptie is gesproken met marketingmedewerkers van verschillende bladen en met deskundigen als mediadeskundige Leon de Wolff en marketing- en mediadeskundige Cor Hospes.

OrganisatieChristelijke Hogeschool Ede
OpleidingJournalistiek
InstituutAcademie Journalistiek & Communicatie
Gepubliceerd in
Datum2011-01-18
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk