De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Een onderscheidende positionering voor NeoSEM

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Een onderscheidende positionering voor NeoSEM

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Het doel van dit onderzoek is om een advies te geven aan NeoSEM over hoe zij zich onderscheidend kan positioneren ten opzichte van
haar concurrentie binnen de online marketing branche, en hoe zij deze positionering waar kan maken naar haar huidige en toekomstige klanten. Aan de hand van deze informatie is de volgende hoofdvraag geformuleerd: “Op welke manier kan NeoSEM zich onderscheidend positioneren ten opzichte van haar concurrentie binnen de online marketing branche?“ Naar aanleiding van alle verzamelde informatie is er een aantal conclusies getrokken en zijn er aanbevelingen opgesteld. Dit onderzoek toont aan dat NeoSEM zicht het beste onderscheidend kan positioneren als specialistisch online marketing bureau met een specifieke doelgroep. In het geval van NeoSEM zal deze doelgroep landelijke e-commerce bedrijven bevatten.

OrganisatieChristelijke Hogeschool Ede
OpleidingCommunicatie
PartnerNeoSEM
Jaar2018
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk