Een positieve blik geeft passend onderwijs een kick! : Onderzoek naar hoe een positieve kijk kan helpen bij het vormgeven van passend onderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een positieve blik geeft passend onderwijs een kick! : Onderzoek naar hoe een positieve kijk kan helpen bij het vormgeven van passend onderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een onderzoek naar hoe een positieve kijk vanuit Oplossingsgericht werken, Handelingsgerichte procesdiagnostiek en Handelingsgericht werken kan helpen bij het vormgeven van Passend onderwijs.
Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Leraar Basisonderwijs |
Datum | 2009-07-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |