Onderzoekend leren met de tafels
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Onderzoekend leren met de tafels
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe heeft u vroeger de tafels geleerd? Door middel van het ‘stampen’? Er is een betere manier om de tafels te automatiseren,namelijk door onderzoekend leren! In het theoriedeel wordt uitgelegd wat onderzoekend leren is, hoe onze hersenen en het geheugen werkt en hoe je de tafels het beste kunt aanleren. In het praktijkdeel vindt u een overzicht van de resultaten van de afgenomen toetsen. Door middel van de lessenserie in de bijlage kunt u zien op welke wijze ik tot deze resultaten ben gekomen.

Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Leraar Basisonderwijs |
Afdeling | Academie Educatie |
Datum | 2012-02-14 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |