David Kolb: manieren van leren in verschillende discipline
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
David Kolb: manieren van leren in verschillende discipline
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoewel er wegens psychometrische bezwaren academische kritiek is op de Kolbtest zijn de ideeën die eraan ten grondslag liggen nog alleszins actueel. In deze bijdrage worden die achterliggende ideeën besproken.
Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Lectoraat | Docent en Talent |
Gepubliceerd in | Onderzoek van Onderwijs Uitgave: 34, Pagina's: 25-28 |
Datum | 2012-09-14 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |