To Flip or not to Flip
Flipping the Classroom opgezet vanuit de taxonomie van BloomWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
To Flip or not to Flip
Flipping the Classroom opgezet vanuit de taxonomie van BloomWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Flipping the Classroom is hot in onderwijsland, iedereen praat erover en veel docenten zijn er al mee aan de slag gegaan. Maar wat is Flipping the Classroom nu eigenlijk ? Wat is de relatie met de taxonomie van Bloom? En waar moet je allemaal aan denken als je als docent aan de slag wil met Flipping the Classroom?
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Leren en Innoveren (Professional Master) |
Afdeling | Dienst Onderwijs en Onderzoek |
Fontys Hogeschool Kind en Educatie | |
Gepubliceerd in | Onderzoek van Onderwijs Koninklijke van Gorcum, Assen, Vol. 45, Uitgave: 3, Pagina's: 10-15 |
Datum | 2016-12-01 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |