De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Samenvatting

Verslag van een evaluatieonderzoek onder gebruikers van een digitaal instrument voor formatieve assessments van (beginnende) leraren.
Uit de evaluatie kwam onder andere naar voren dat gebruikers in het online instrument graag de mogelijkheid van een 'guided tour' wilden hebben en dat de feedback in het instrument kon verbeteren:
- de feedback was soms te beknopt,
- de feedback bij de observatieopdracht leek te veel op die van de analyseopdracht,
- de feedback blijft te oppervlakkig, gebruikers wilden graag wat meer theorie.

OrganisatieFontys
AfdelingFontys Lerarenopleiding Tilburg
LectoraatLectoraat Eigentijds toetsen en beoordelen
Jaar2006
TypeConferentiebijdrage
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk