Een poging om met behulp van aangepast en boeiend ontwikkelingsmateriaal de zelfstandigheid van cognitief zeer laag functionerende leerlingen te bevorderen.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een poging om met behulp van aangepast en boeiend ontwikkelingsmateriaal de zelfstandigheid van cognitief zeer laag functionerende leerlingen te bevorderen.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
ontwikkelingsmateriaal de zelfstandigheid van cognitief zeer laag functionerende leerlingen te bevorderen.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Pedagogiek |
Partner | Herman Broerenschool te Roermond |
Jaar | 2009 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |