Van kruis naar plus: een omslag in de omgang met (probleem)gedrag
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Van kruis naar plus: een omslag in de omgang met (probleem)gedrag
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Ik heb onderzoek gedaan naar het kruizensysteem op mijn school. Het kruizensysteem is een manier om leerlingen te straffen en in mijn ogen doen we de kinderen op deze manier enorm tekort. In plaats van een kruizensysteem, ben ik op zoek gegaan naar een ander alternatief. Een alternatief waarin kinderen meer worden gezien en meer worden beloond.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2010 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |