Spelen met woorden
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Spelen met woorden
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Wat is de inhoud en werkwijze van de Viertakt? - Waar sluit de Viertakt aan op de leerbehoefte van de ESM-leerling? - Hoe denkt de leerkracht na de co-teaching over de toepassing van de Viertakt, enerzijds voor de ESM-leerling en anderzijds voor de hele groep? - Is de vorm co-teaching 'De ambulant begeleider geeft les, de leerkracht observeert' een goede begeleidingsvorm om leerkrachten te inspireren om het Viertaktmodel te gaan gebruiken
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2012 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |