De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Evaluating the value of the customer self-service portal for services in Philips Lighting

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Evaluating the value of the customer self-service portal for services in Philips Lighting

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

A customized version of the SERVQUAL model by Parasuraman, et al. (1988) was used to evaluate the quality or value of the contemporary Customer Self-Service Portal for Philips Lighting BG Professional Services. The purpose of the research was therefore to identify the gaps in the strategic design of the portal, and the opportunities to improve the portal in a way that will add value to their business model.

OrganisatieFontys
OpleidingInternational Business and Management Studies (FHMM)
AfdelingFontys Hogeschool Marketing en Management
PartnerPhilips Lighting
Datum2018-01-15
TypeBachelor
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk