De school als leergemeenschap : kanttekeningen bij Tijd voor Onderwijs rapport van de parlementaire commissie Dijsselbloem. Science Guide.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De school als leergemeenschap : kanttekeningen bij Tijd voor Onderwijs rapport van de parlementaire commissie Dijsselbloem. Science Guide.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
-
Organisatie | Fontys |
Lectoraat | Lectoraat Schoolontwikkeling en professionalisering van schoolmanagement |
Jaar | 2008 |
Type | Rapport |
Taal | Nederlands |