Hoogvliegers
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoogvliegers
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
" 'Hoe kan ik (hoog)begaafde leerlingen begeleiden zodat zij zich optimaal kunnen ontwikkelen?'
De antwoorden die ik heb gevonden op deze vraag zijn:
Door tegemoet te komen aan de onderwijsbehoeften van hoogbegaafde leerlingen.
Door te compacten en verrijken en door strategieën en vaardigheden aan te leren.
Als de leerkracht een positieve houding heeft ten aanzien van hoogbegaafdheid, komt dit ten goede aan de leerlingen, zodat zij zich geaccepteerd en gewaardeerd voelen.
Door de organisatie aan te passen en tijd vrij te maken voor deze leerlingen.
"
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |