Het Tilburg University Sports Center kijkt verder...
Met een marketingcommunicatieplan voor de doelgroepen hbo-studenten en hbo-medewerkers in TilburgWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Het Tilburg University Sports Center kijkt verder...
Met een marketingcommunicatieplan voor de doelgroepen hbo-studenten en hbo-medewerkers in TilburgWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een marketing communicatieplan voor de doelgroepen HBO-studenten en medewerkers om de sportparticipatie te verhogen
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | SPECO Sport Marketing / Management Tilburg |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |