Strategisch Marketingplan Business Club MVV Maastricht
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Strategisch Marketingplan Business Club MVV Maastricht
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
MVV Maastricht beschikt over een schitterende Business Club. Gezien de potentie van de ruimte dient er een gedegen strategisch marketingplan opgezet te worden zodat de MVV Business Club een prominentere evenementen locatie in Maastricht wordt.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Travel-Inn Maastricht BV te Maastricht |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |