De Brede school:spin in het web van professionele netwerken?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De Brede school:spin in het web van professionele netwerken?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Op basis van interviews met schoolleiders, leerkrachten en samenwerkingspartners van een vijftal brede scholen in een Rotterdamse achterstandswijk wordt aangetoond dat het samenwerken aan sociale competenties meer vereist dan het tot stand brengen van organisatorische en financiele randvoorwaarden.
Organisatie | Fontys |
Lectoraat | Lectoraat Diversiteit en orthopedagogisch handelen |
Lectoraat Duurzame stads- en streekontwikkeling | |
Gepubliceerd in | Vernieuwing. Tijdschrift voor onderwijs en opvoeding. Van Gorcum, Assen, Vol. 59, Uitgave: 8/9, Pagina's: 17-20 |
Jaar | 2000 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |