Vensters op de toekomst
Notitie t.b.v. de ontwikkeling van een visie op een Centrum voor bachelor- en masteropleidingen voor Onderwijs en Opvoeding in LimburgWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Vensters op de toekomst
Notitie t.b.v. de ontwikkeling van een visie op een Centrum voor bachelor- en masteropleidingen voor Onderwijs en Opvoeding in LimburgWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit visiestuk werd in opdracht van het College van Bestuur van Fontys Hogescholen geschreven als eerste verkenning van de algemene kaders voor een toekomstige samenwerking tussen de in Limburg gevestigde(p.o. en v.o.) lerarenopleidingen en HBO-opleidingen Pedagogiek.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Pedagogiek |
Fontys Lerarenopleiding Sittard | |
Jaar | 2010 |
Type | Rapport |
Taal | Nederlands |