Handboek e-business Van website tot strategie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Handboek e-business Van website tot strategie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het Handboek e-business geeft inzicht in de manier waarop ICT onze levens en onze wereld aan het veranderen is. Het reikt de (toekomstige) ondernemer en manager handvatten aan om ontwikkelingen sneller te signaleren, consequenties voor de strategie te doorzien en daardoor beter te kunnen reageren op deze ontwikkelingen. Het biedt handvatten voor het samenstellen van een 'digitale agenda' voor elke organisatie. Professionals maar vooral ook beleidsmakers kunnen daar hun voordeel mee doen.
Het Handboek e-business biedt ook aanknopingspunten voor docenten en studenten in het hoger onderwijs.
Reacties op dit boek zijn welkom op: b.raessens@onsnet.nu
U heeft het volgende product toegevoegd aan uw winkelmandje:
Handboek e-business (4e druk)
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Marketing en Management |
Lectoraat | Lectoraat Trendwatching |
Jaar | 2010 |
Type | Boekdeel |
ISBN | 9789059315488 |
Taal | Nederlands |