De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Leren door een filmpje

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Leren door een filmpje

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

De basisschooljeugd in het speciaal onderwijs heeft te weinig plezier in het sporten en is minder lid van een sportvereniging. Door het gebruik van videofeedback verbeteren leerlingen zich sneller en wordt het plezier in sporten verhoogd. Via de engramtheorie van Adams en Lashley leren de leerlingen de bewegingen aan en zullen zij zich ook proberen te verbeteren.

OrganisatieHogeschool van Arnhem en Nijmegen
Opleiding
InstituutInstituut Sport en Bewegingstudies
Lectoraat
Gepubliceerd in
Datum2012-06-15
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk