De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Duurzame klantrelaties

In een kunstzinnige omgeving

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Duurzame klantrelaties

In een kunstzinnige omgeving

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Kunstencentrum Venlo (KCV) is een gesubsidieerde en gecertificeerde cultuureducatie- instelling die lessen op het gebied van muziek, dans, theater en beeldend verzorgt. Het KCV is een kleine, doch professionele organisatie dat bestaat uit 56 docenten, 8 medewerkers in de ondersteunende dienst en 3 medewerkers in het management. Het KCV beweegt zich binnen een turbulente omgeving van veel concurrentie en bezuinigingen, waardoor het belang van duurzame klantrelaties een belangrijk aandachtspunt is. Het KCV wil deze klantrelaties graag verbeteren door middel van online communicatie en op het gebied van huisvesting.
Probleemstelling
Hoe kan het KCV de klantrelaties professionaliseren op het gebied van huisvesting en communicatie om zo meer klanten te verwerven, te binden en te houden?
Met behulp van verschillende onderzoeksmethoden: literatuuronderzoek, interviews, informele gesprekken, modellen (SWOT- analyse, GAP- model) is een beeld geschetst van de huidige situatie en waar het KCV op het gebied van huisvesting en externe communicatie zich verder kan ontwikkelen.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Arnhem en Nijmegen
OpleidingFacility Management
AfdelingAcademie Organisatie en Ontwikkeling
Datum2011-06-06
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk