De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De commerciele waardeketen en leanmanagement

Rechten: Alle rechten voorbehouden

De commerciele waardeketen en leanmanagement

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In het kennisdomein van marketing en sales wordt zowel in de literatuur als in de praktijk nog te weinig nagedacht en gehandeld vanuit een integraal verbeterperspectief voor de hele commerciële waardeketen en de samenstellende onderdelen daarvan. Het ontbreekt nog te vaak aan het inzicht in het geheel en aan de wil om verbeterprocessen in deze op gang te brengen. Het onderstaande artikel wil aan beide een bijdrage leveren door de commerciële waardeketen met al haar tools en drivers als verbetercyclus neer te zetten. Zowel studenten als professionals kunnen er hun voordeel mee doen.

OrganisatieHogeschool van Arnhem en Nijmegen
InstituutKenniscentrum Business Development & Co-creation
Gepubliceerd inHAN Business Publications HAN Press, Arnhem, Pagina's: 49-60
Jaar2011
TypeBoekdeel
ISBN978-90-8707-000-7
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk