De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Webcare-strategieën door OV-aanbieders

Een analyse van conversaties op Twitter met drie OV-aanbieders

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Webcare-strategieën door OV-aanbieders

Een analyse van conversaties op Twitter met drie OV-aanbieders

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In dit artikel wordt middels een inhoudsanalyse van conversaties tussen reizigers (consumenten) en drie regionale OV-vervoerders (organisaties) de relatie onderzocht tussen de inzet van 10 verschillende webcare-strategieën en (1) de aanleiding en sentiment waarmee de reiziger de conversatie gestart is met de OV-vervoerder, en (2) de invloed van de inzet van deze webcare-strategieën op de sentimentsverandering in de conversatie.

OrganisatieHogeschool van Arnhem en Nijmegen
AfdelingKenniscentrum Business Development & Co-creation
Datum2016-02-06
TypeConferentiebijdrage
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk