De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Innoveren op vol vermogen of op halve kracht?

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Innoveren op vol vermogen of op halve kracht?

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Uit enquêtes voor het primair en voortgezet onderwijs blijkt dat tegen de honderd procent van de scholen aangeeft met een of meerdere innovaties bezig te zijn. Het ‘sociaal-wenselijkheidgehalte’ van deze antwoorden is ongetwijfeld hoog. Durf maar eens te beweren dat je niet innoveert! In het hoger onderwijs is dat niet anders. Maar waar hebben we het eigenlijk over? Is ‘innovatie’ wel zoveel meer dan een buzzword: een modewoord dat geen duidelijke betekenis heeft?

OrganisatieHogeschool van Arnhem en Nijmegen
Opleiding
InstituutKenniscentrum Kwaliteit van Leren
LectoraatGovernance en Innovatiedynamiek in het Onderwijs
Gepubliceerd inThema: Tijdschrift voor Hoger Onderwijs & Management Hobéon Media, Den Haag, Vol. 2009, Uitgave: 1, Pagina's: 21-23
Jaar2009
TypeArtikel
ISSN1380-7110
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk