Leren Communiceren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Leren Communiceren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Al meer dan dertig jaar is Leren communiceren een veel gebruikt handboek in het hoger onderwijs. Of het nu gaat om communicatieonderwijs in aparte vakken of om vaardighedentraining die is geïntegreerd in projecten, stages en opdrachten, Leren communiceren is de communicatieleidraad bij uitstek. In deze zesde druk wordt aangesloten bij nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied, en wordt ingespeeld op de snelle veranderingen in de informatietechnologie en op nieuwe mediatoepassingen.
Ten slotte is er een uitgebreid supplement waarin problemen rond spelling en het gebruik van leestekens worden behandeld.
Op de bijbehorende website www.lerencommuniceren.noordhoff.nl is oefenmateriaal te vinden dat aansluit bij deze zesde editie. De website biedt tevens extra ondersteunend materiaal bij het boek, zoals een sjabloon voor het maken van bouwplannen en een aantal videofragmenten ter illustratie van belangrijke mondelinge vaardigheden.

Organisatie | Hogeschool van Arnhem en Nijmegen |
Instituut | Kenniscentrum Business Development & Co-creation |
Lectoraat | Human Communication Development |
Jaar | 2012 |
Type | Boek |
ISBN | 978-90-01-78892-6 |
Taal | Nederlands |