De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De toekomst van de N.E.C. merchandising

Een onderzoek naar de vraag, behoeften en interesses van de verschillende soorten N.E.C. supporters

Rechten: Alle rechten voorbehouden

De toekomst van de N.E.C. merchandising

Een onderzoek naar de vraag, behoeften en interesses van de verschillende soorten N.E.C. supporters

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Het doel van het afstudeeronderzoek is het doen van aanbevelingen aan de marketing manager van N.E.C. over de klanttevredenheid op het gebied van merchandising
Door de meningen te inventariseren van betrokken groeperingen (seizoenkaarthouders, clubkaarthouders, personen die losse kaartjes voor wedstrijden kopen, personen die N.E.C. via de media volgen en de overige N.E.C. supporters) om de vraag, behoeften en interesses op het gebied van merchandising in kaart te brengen. De hoofdvraag die daarbij hoort luidt: Hoe dient de N.E.C. merchandising georganiseerd

OrganisatieHogeschool van Arnhem en Nijmegen
OpleidingSport, Gezondheid en Management
AfdelingAcademie Sport en Bewegen
Datum2012-06-01
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk