De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Lancering Webwinkelvoorautos.nl

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Lancering Webwinkelvoorautos.nl

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Naar aanleiding van het onderzoek dat is gedaan naar de financiële gevolgen en haalbaarheid van Webwinkelvoorautos.nl (hierna Wwva.nl genoemd), en het concept getest is in een pilotfase, worden er adviezen gegeven voor aanpassingen in dit rapport.
Het doel van dit rapport is een overzicht geven van welke aanpassingen er geadviseerd worden en het tonen van een vernieuwde strategie. De hoofdvraag die beantwoord wordt in dit rapport is:
‘Op welke manier kan Wwva.nl inspelen op de wensen en behoeften van Nederlandse autobedrijven en consumenten en hierdoor doorgroeien, zodat aan het eind van 2013 ten minste 100 bedrijven succesvol worden bediend?’
Om tot een antwoord op deze hoofdvraag te komen zijn de volgende deelvragen opgesteld:
- Op welke manier staat Wwva.nl op dit moment in de markt als gekeken wordt naar de huidige
strategie?
-Welke specifieke behoeften, eisen en wensen hebben de autobedrijven, alsook de consumenten en
welke financiële en bedrijfsmatige gevolgen treden er de komende drie jaar op voor Wwva.nl als
hiermee rekening gehouden wordt?
-Hoe moet Wwva.nl reageren op de financiële vooruitzichten voor de jaren 2013, 2014 en 2015?
-Welke aanpassingen zijn nodig in de huidige marketingmix van Wwva.nl om deze aansluitend te
maken op de conclusies uit het onderzoeks- en financieel rapport?
-Wat moet Wwva.nl veranderen aan de organisatie en strategie om de aangesloten autobedrijven
succesvol te bedienen?

Toon meer
Trefwoorden
OrganisatieHogeschool van Arnhem en Nijmegen
OpleidingAutomotive
AfdelingAcademie Engineering en Automotive
Datum2013-01-04
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk