De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het onderzoeken en ontwikkelen van een hifi-promogame voor Bright Alley

Het onderzoeken en ontwikkelen van een hifi-promogame voor Bright Alley

Samenvatting

De doelstelling is om de HR-professionals en/of lijnmanagers te overtuigen dat een Serious
Game een belangrijk en krachtig middel is om de interne communicatie binnen hun bedrijf
te verbeteren. De game moet ervoor zorgen dat de HR-professional bewust wordt gemaakt
wat een Serious Game is en wordt geprikkeld zodat ze in de toekomst misschien voor een
game-oplossing zullen kiezen.

OrganisatieDe Haagse Hogeschool
OpleidingICTM Communication & Multimedia Design
AfdelingAcademie voor ICT & Media
PartnerBright Alley Knowledge and Learning
Jaar2014
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk