Het onderzoeken en ontwikkelen van een hifi-promogame voor Bright Alley
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Het onderzoeken en ontwikkelen van een hifi-promogame voor Bright Alley
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De doelstelling is om de HR-professionals en/of lijnmanagers te overtuigen dat een Serious
Game een belangrijk en krachtig middel is om de interne communicatie binnen hun bedrijf
te verbeteren. De game moet ervoor zorgen dat de HR-professional bewust wordt gemaakt
wat een Serious Game is en wordt geprikkeld zodat ze in de toekomst misschien voor een
game-oplossing zullen kiezen.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | ICTM Communication & Multimedia Design |
Afdeling | Academie voor ICT & Media |
Partner | Bright Alley Knowledge and Learning |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |