De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Open armen voor professionalisering : adviesrapport voor het creëren van een succesvolle frontoffice voor Akzo Nobel Sassenheim

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Open armen voor professionalisering : adviesrapport voor het creëren van een succesvolle frontoffice voor Akzo Nobel Sassenheim

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Onderzoek naar het functioneren van de Centrale Service Desk van Local Services van Akzo Nobel locatie Sassenheim. Onderzoeksvraag is: "Hoe kan de Centrale Service Desk van Akzo Nobel op de locatie Sassenheim voldoen aan de doelstelling die is gesteld en komen tot een succesvolle frontoffice?"
De achterliggende doelstelling voor de Centrale Service Desk is uitvoering geven aan het één-loket-concept met ondersteuning van het FMIS Planon en als tussenschakel van de klant en de backoffice toegevoegde waarde leveren. Belangrijkste conclusies zijn de onvoldoende kwaliteit en kwantiteit van de medewerkers van de Centrale Service Desk en de noodzaak van het nemen van keuzes over de inrichting van de Centrale Service Desk. Geadviseerd wordt om een succesvolle frontoffice te creëren door twaalf stappen te nemen waarbij beslissingen worden genomen over de inrichting van de Centrale Service Desk. Investeringen in medewerkers, de Producten- en Diensten catalogus en intranet zullen bijdragen aan de benodigde efficiëntie.

Toon meer
OrganisatieDe Haagse Hogeschool
OpleidingFM Facility Management
AfdelingAcademie voor Facility Management
PartnerAkzo Nobel Car Refinishes, Sassenheim
Jaar2007
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk