De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Kleine winkeliers hebben het moeiljk door de concurrentie van online-winkels, merken die (on- en oline) direct aan de consument verkopen, en grote ketens. Aan de hand van de vjf vuistregels voor ondernemendheid uit de ‘efectuation’-theorie voor ondernemerschap is onderzocht welke ondernemende kwaliteiten kleine retailers inzeten om zich staande te houden en inkomen te generen.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/rainer-hensel-phd-8ba44a43/
https://www.linkedin.com/in/ronald-visser-4591034/
https://www.linkedin.com/in/overdiek12345/
https://www.linkedin.com/in/ellen-sjoer-06506a2/

OrganisatieDe Haagse Hogeschool
AfdelingFaculteit Business, Finance & Marketing
LectoraatLectoraat Innovation Networks
Lectoraat Duurzame Talentontwikkeling
Gepubliceerd inHolland Management Review Mediawerf Uitgevers, Haarlem, Vol. 37, Uitgave: juli-augustus, Pagina's: 17-23
Jaar2020
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk