De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Wat marketeers moeten lezen

Sterke stukken

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Wat marketeers moeten lezen

Sterke stukken

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Artikel waarin 4 auteurs een aantal wetenschappelijke artikelen bespreken, van marketingprofessoren over publicaties die elke marketeer moet kennen. Karel Jan Alsem is een van de 4 auteurs.
Hij bespreekt 3 artikelen over marketing en merken:
1. Back to the future: integrating marketing as tactics, strategy, and organizational culture / door Fred Webster.
2. The multidimensionality of brand knowlegde / door Kevin Lane Keller.
3. The one thing you must get right when building a brand / door Patrick Barwise and Seán Meehan.
Artikel bestaat uit 2 scans.

OrganisatieHanzehogeschool Groningen
AfdelingKenniscentrum Ondernemerschap
LectoraatLectoraat Marketing/Marktgericht Ondernemen
Gepubliceerd inTijdschrift voor marketing Adformatie Groep, Amsterdam, Vol. 2013, Uitgave: augustus
Jaar2013
TypeBijdrage aan periodiek
ISSN0165-1439
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk