Het getekende verhaal van het kind
Tekenen in dialoogWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Het getekende verhaal van het kind
Tekenen in dialoogWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Elk aspect van een tekening staat in verband met wat het kind denkt, voelt en vertelt. In de praktijk
van het primair onderwijs is echter weinig ruimte om hierbij stil te staan. Het onderzoek richt zich op de wijze waarop een kind tijdens een creatief proces zijn/ haar verhaal verbeeldt, ontwikkelt en vernieuwt in dialoog met anderen en de omgeving.
Organisatie | Hanzehogeschool Groningen |
Opleiding | Master Kunsteducatie (Joint Degree opleiding) |
Afdeling | Academie Minerva - Beeldende Kunst en Vormgeving |
Jaar | 2017 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |